NYSTART

Har varit dålig på att blogga ett tag igen :(
Det har hänt så mycket i mitt liv nu så jag har inte hunnit! Har bytt jobb efter mer än 12 år på samma ställe.
Jobbar nu i ett boende för utvecklingsstörda toppentrivs med att handleda i hemmet istället för på jobbet men det innebär ju också mer arbete kvällstid och helger så man får ju ställa om sej.
Har också tillfälligt ökat min tid till 91% istället för 75% det är ju nåt jag kämpat för att få länge, men nu nog om det.

Förra veckan blev Heidi akut inlagd på lasarettet med en misstänkt blindtarmsinflammation! Tur man bor nära såna gånger så man kan ta barnen den tid det behövs och pappan är med och stöttar mamma.
 

Sitter nog och funderar varför hon är hos mormor utan mamma ;-)


en liten funderande kille som spelar lite

Nu är mamma dock hemma igen men får inte lyfta, vilket jag får dra fördel av och hänga med på öppna förskolan och bära runt på Elsie. Detta är ju en tillgång att få se hur det är där också detta är ju lite deras vardag så det är bara att tacka och buga ;-)


på ÖF


lunchdags på ÖF

Nu ska jag återgå till mina sysslor en alldeles vanlig förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0