34 ÅR SEN VAR JAG NYBLIVEN 2 BARNS MAMMA

Idag fyller Heidi år därför lurade jag ner henne och Elsie på frukost så jag fick fira henne alldeles själv utan en massa andra människor idag! Ego mamma blev jag då ;-)


eftersom vi kör rivstart båda två blev det omelett istället för tårta


Elsie promenerar lite ;-)


lilla hon tycker mest om att stå upp


till slut går hon med på det så kan vi äta lite


äntligen Elsies tur

Ja det var den förmiddan som skulle handla om Heidi men än en gång blev Elsie ;-))

Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Hon fick säkert ut lika mycket av det som dig. Hon fick ju frukost :) Att bjuda någon på frukost kan ju inte ses som egoistiskt ;)

2011-02-11 @ 11:58:49
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0