PÅSKHELG I TREVLIGT SÄLLSKAP

Påskhelgen inleddes med att jag tog semester vilket var ett toppenval! Skulle jobbat fredag och måndag men snälla jobbarkompisar hjälpte till att fixa så jag fick semester!!
Påskafton när vi i vanliga fall brukar ha påskbord veks till grillning i härligt sällskap istället.


vi lånade barnen när mamma och pappa åkte till stan och shoppade


njuter av grillat i gott sällskap


mästerfotografen för dagen fixar ett självporträtt


stressad värdinna ser folkilsken ut;-)


manliga sidan lapar lite sol


far och dotter minglar

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej behöver akut förslag för utklädnad till en studentskiva! Lämna ett förslag i en kommentar hos mig! Så blir jag glad ;)

Temat är "Ursäkta jag har kommit fel!"



Kram

2011-04-26 @ 18:56:33
URL: http://miiranda.blogg.se/
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar?? Isåf är det läge att kika in på min blogg och delta i min tävling :D

2011-04-27 @ 10:17:46
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0