HÄNDER MYCKET

Bara att erkänna att jag är en dålig bloggare, försöker uppdatera sommaren med lite foton med jämna mellanrum.
Hade besök av René och Kickan med dotter häromdan dom var så nygifta och lyckliga.


så underbar liten Viktoria

Igår tog vi en dagstur till Helsingör med Pontus, han var lite skeptisk till båtturen.


på väg kl.07.00 på morgonen


andra frukosten på sjuttio3:an


morfar och Pontus kollar om dom ser Danmark


morfar kollar ölpriser och Pontus cola;-)


inväntar maten på gågatan


kollar in båtarnan nedanför färjan


väntar på att få köra av

Det var allt för nu ;-)

Kommentarer
Postat av: sanna

tävling på min blogg!

vinn en hel veckas reklam, jag länkar din blogg i varje inlägg jag skriver i en hel vecka!



www.ssaws.blogg.se

2010-08-05 @ 14:35:27
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0