- 5,4 GRADER ;(

Vaknade, vid kvart över 7, Mikaela ska till doktorn och serviceresor är beställd till 20 över. Bilen har precis kommit och jag tittar ut, INGEN RAMP rusar ut och pratar med chauffören han får ringa in en ny (nu är det bråttom) alternativet hade varit att ligga i bilen som hade en brits och som sagt det är inte ett alternativ).
Vid 10 i kom den rätta bilen han hade kört fort från stan.
Inatt har Pontus sovit här, somnade vid halv 9 igår och då la han ner huvet på kudden och somnade på en minut.
Nu håller han på att rita av i nya blixten leksaken (jättepoppis alternativ till dataspel).



riktig koncentration.



Mormor kommer med kameran och stör leken, då måste man ju göra en ful min ;-))

Men vi kan inte leka och härja hela tiden för nu har Pontus talat om att han är hungrig!

Frukost:

1 skål fil med jordgubbar, romansallad kokt ägg räkor



Inte fått mycket gjort denna dagen (umgåtts med Pontus det gäller att passa på!).

Mikaela kom hem vid halv 12 tiden och var hungrig, lite flingor där sen fick jag se till att ha lunch vid halv 2 snåret, för hennes och Pontus skull mest (jag ska ju ha regelbundna måltider också).

Lunch:
Ost och baconsås med avakado

Idag kom min nya svarta handväska SKITSNYGG!
Vi har varit ute i Hovet och kollat in grisarna, allt var fint med dom.

Middag:
Currygryta med köttfärs (ur GI dag för dag)
jättegott!



Visst ser det läckert ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0