LEDIG

Steg upp kl. 05.45 trots jag är ledig, vet inte om jag börjar bli gammal nu har ju alltid älskat att sova länge förr??

Frukost:
1 skål fil med mandarin och pinjenötter x antal koppar kaffe.

Idag kommer Mikaela hem ringt ner och kollat om omläggningar, hon får en remiss som berättigar henne att få hit sköterska som gör det, ringde dom och förvarnade att hon kommer, det var inte det enklaste måste ha "möte" om det SUCK.
Kl. 10.00 kommer arbetsterapin och hjälper mej att fixa till sängen så att hon kan ha benet högt, det får ju vara nåt som tål tyngder!

Det här paketet väger nog en del, men det löser sej.
Kl.13.30 lämnade hon Malmö hade fått "hjälp" att ta på sej ett par byxor över denna ställning (gamla för att kunna klippa och offra dom) den som hjälpte henne vägrade lyssna, utan gjorde allt för att rädda byxan.
Kliver på Linnean med riktigt ont!!!!!
Chauffören ifrågasätter varför hon är missnöjd och är allmänt otrevlig!!!!!!
Nu är hon äntligen hemma iallafall "trött halvdrogad och nöjd"

Lunch:
Omelett med coktailtomater och rökt lax till det (jättegott).

Middag:
Pepparbiff med ugnstekta tomater.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hopp, är hon hemma ännu "lill"tösen?

Här är allt bra, tack för dina fina kommentarer hos mig. Jag är så imponerad av att du är så stenhård och duktig! Stolt är jag över oss båda. Ikväll skall jag unna mig GI efterrätt, skriver mer om det på bloggen sen :-) Kram och ha en trevlig kväll

2009-01-16 @ 18:07:07
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Vekå

Hälsa Mikkan så gott! Foten ser liiiite smått otymplig ut :-) Men, nu kan det bara bli bättre! Ha det!

2009-01-17 @ 09:36:17
URL: http://farmarpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0