VÅREN UTEBLIR!!

Steg upp kl. 08.00 idag, vaknade och kände mej riktigt utsövd, en söndagmorgon! Gick ut i köket och tittade ut vad såg jag jo detta.



Det har snöat mycket inatt, nu är det snart mars och jag vill ha vår!!!!!

Frukost:
1 skål fil med hallon, skinka, rökt korv, leverpastej, bacontärningar och ost.



Jörgen skottar snö jag sitter och fryser trots dubbla tröjor och luvjacka??? Är nog deppad av all snö så hela mitt innanmäte har frusit till is!!!!



Varit ute hos djuren i Hovet, sen åkte vi till Monika på kalas träffade Nemo det var lika mysigt som vanligt. Bettan har gjort honom till en liten snobb i Lacoste tröja;-)) Jättefin och shorts också nåt märke för snobbar som jag inte vet vilket skithäftiga både och.
Efter vi fikat färdigt blev det ICA och Konsum en runda, handla mat.

Middag:

Bräckt skinka, stekt ägg och avakado.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bättre att du skottar , som vill tappa kilo.

2009-02-26 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0