TRÖTTERTISDAG

Vaknade kl. 6 när Jörgen ropade på mej då hade jag sovit till väckarn i 15 minuter.............ändå la jag mej innan filmen var slut, var i och för sej vaken drygt en timme i natt och kunde inte somna om direkt!

Frukost:
1 skål fil och kaffe

Gick till jobbet, sedan lite ost och till teckenkurs där blev det ost o skinka godis och kaffe igen.

Direkt iväg till resturangen när vi kom från kursen, här ska ni få se dagens mest egoistiska parkering ( jag vägrar säga att hon inte kan! jag har nämligen åkt med henne och hon kan köra bil)

Tur att Mia inte skulle hem då;-) Den till vänster kom sist!!!!!!


Hur sjuttan ska jag kunna avsluta det här snyggt då? HIHI

Lunch:
Tonfisksallad

Varit på massage i eftermiddag, var stel i halva ryggen så nu måste jag sluta med handväska på mina promenader .
Promenad hem med en liten omväg, jag vet ju nu att det inte blir nån "Nisserunda" ikväll..

En runda till Kosta och inhandla ryggsäck och en vindoverall.

Middag:
Isterband med avakado och färskostfyllda paprika med sting


Jättegott!!


DAGENS STEG:
11039

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0