TISDAG

Ännu en dag närmare jul, fick paket på posten idag med julklapp i så nu har jag köpt 4 alltsom allt och det är bara 10 nov. så tidig har jag aldrig varit.
Har börjat sticka lite försäljningsprojekt på jobbet idag eller rättare sagt fortsatt med det som jag påbörjade förra året!
Finns för tillfället 1 mössa och en nästan färdig socka + en mössa som är för stor till alla;-)

Har varit inne och snott lite kort på barnbarn på FB tänkte skryta lite och lägga ut dom här!



stolt mamma med alldeles ny liten Elmer



stolt pappa till samma lille Elmer



syskongos med storasyster Aicha

Sån söt liten kille det blev!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, blir alldeles till mig när jag ser såna där söta små krabater! :D

2009-11-10 @ 23:56:07
URL: http://saaarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0