VÄNTAN

Är lite dålig på att blogga just nu, väntar på mitt fjärde barnbarn och det är jobbigt;-))
Konstaterat idag att jag har ett underbart jobb (visste jag egentligen innan, men i solsken känns det tydligare när man har utejobben)
Varit med hos djuren och räffsat idag, nytt på mitt schema från denna veckan;-)


Tittade på Napoleon och hans fina mamma, fick inge tillfälle att  ta kort när dom
var nära staketet för då rörde dom sej för mycket!

Dagen har vart mycket bilåkande men även en del steg.

Dagens middag måste bara visas, kokt öring med avakado och ishavssallad!!!!!



SÅ JÄKLA GOTT;-)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Oh, föl är underbara!

2009-05-29 @ 14:12:11
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0