REGNKLÄDERNA LÄCKER!!!!!!

Här har det öst ner, men jag går som ett duracellbatteri (börjar undra vad jag har för störning).
Frukost:
1 skål fil kaffe
3 skivor ost 3 skivor ost mer kaffe

Promenaden till skolan idag bevisade att jag behöver nya regnkläder! Vattnet rann ner för ryggen;-) Kosta outlet nästa vecka!

Lunch:
1 avakado köttfärslimpa

Gick in på facebook när jag kom hem! hittade världens coolaste "snut" där!


lillasyster som eventuellt statist i Wallander

Visst är hon häftig??????????

Middag:
Kebabsallad

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack kära syster för marknadsföringen :-)

Kram och pepp

2009-05-07 @ 16:23:02
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0