REGNET HAR KOMMIT!!

Det har regnat inatt, imorse tyckte jag att det var helt ok (nätterna ska det ju regna) men när jag varit uppe en halvtimme började det igen.
Frukost:
1 skål fil med jordgubbar kaffe
4 skivor ost 4 skivor ägg mer kaffe

Gick förbi lilla Polon på uppfarten med lite ångest i hjärtat idag! Men jag vill ha steg och har faktiskt "gåväg" till mitt jobb även i regnväder!

Lunch:
Köttfärslimpan från igår

Teckenkursen som går mot sitt slut! Bara 2 gånger kvar nu:-(


Våran underbara lärare Veronica  http://www.tjurkostengods.se/ hon är även en kreativ konstnär;-)



MIa och Helena



Diana och Fia

Snart är teckenkursen över och våra glada skratt skingras för vinden (eller nåt?) hihi!

Gått långa rundan hem idag efter massage hos lilla Anna, handlade med mannen och traskade hem när han körde!

Middag:
Stekt lever med tillbehör (som ni ser nedan)

Lika gott som det ser ut;-))


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hihi, det var kul att spela in... Du får väl se om du ser mig när du kollar på filmen, själv tycker jag de är alldeles för läskiga, men just denna får jag väl kolla på :-)

Va duktig du är som promenerar fast bilen lockar. Strongt. Själv tar jag det bara lugnt idag. Ingen träning alls, men i morgon blir det blite intervallöpning om vädret är på vår sida. Kram kram

2009-05-06 @ 19:11:01
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0