ONSDAG

Idag ska jag försöka vara lite ordentlig och blogga, därför börjar jag redan nu och uppdaterar under dagen.
Sitter trött och häller i mej kaffe, konstaterar att det inte är nån sommarvärme ute -0,2 när man steg upp, usch och fy!!!

Frukost:
1 skål fil med jordgubbar kaffe i mängder



En bra dag på jobbet, tränade 45 min. på gymet i källaren i e.m. ( detta är en tillgång vi har och man utnyttjar alldeles för sällan).
Lunch:
Köttfärskaka med ost och avakado

Middag:
Tjocka revben med avakado


Kommentarer
Postat av: susanne

Åh va de lät gott med fil o jordgubbar;)

Ha en underbar onsdag.

Kram

2009-05-13 @ 08:14:21
URL: http://anglamamman.blogg.se/
Postat av: Penny /Memorian

Hej Yvva =)



Kul att se att även "äldre" bloggar. Hoppas du tar det rätt "ler"

Du vill inte ha en ny design på din blogg som framhäver det du faktiskt skriver om?

Jag kan hjälpa dig om du vill. Jag tar INTE betalt eller liknande. Vill bara hjälpa till :)



Lämna en kommentar i min blogg eller maila om du är intresserad.



Ha en skön dag!



Penny

2009-05-13 @ 11:58:04
URL: http://memorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0