MITT FINA HALSBAND HAR KOMMIT;-)

En trötter morgon, och det regnade ute livet är ju inte alltid lätt:-(

Frukost:
1 skål fil och kaffe
3 skivor ost 3 skivor ägg mera kaffe

Promenad till jobbet regnjacka på men regnet uteblev tack och lov.

Lunch:
Lammstek keso och sallad

När jag kom hem idag låg mitt fina halsband som jag vann på Karin Bernfalks blogg, TACK SNÄLLA KARIN;-)
Du ville ha en bild lägger ut en här!



Visst är det fint! Lite teknik innan man får det att hänga rätt bara ;-)
(jag är jätteglad fast jag ser lite sur ut på bilden).
Lunch:
Köttfärslimpa med jalapeno och soltorkade tomater


Jättegott, men det var länge sen jag la ner lite möda på matlagning (har ju grillat länge nu).

DAGENS STEG:
10000 efter lite vandring på uteplats (jämt och bra)





Kommentarer
Postat av: susanne

Vilket fint halsband,Grattis!Va gott de såg ut på tallriken.

Kram.

2009-05-05 @ 14:25:45
URL: http://anglamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0