OROLIG NATT!

Är ju hopplöst mörkrädd, så inatt har alla lampor lyst (gubben har sovit borta) la mej vid halv 12 ungefär och steg upp vid halv 11, så det blev 11 timmar men har varit vaken många gånger inatt.
Gick en runda med Nisse, sen tillbaks och skulle göra frukost men då hade hemsjukvården ändrat tiden och skulle komma då.
Klockan blev 1 innan vi fick mat idag!

Frukost:
1 skål fil med jordgubbar och japanska körsbär, röra på ägg, räkor och majonäs kaffe.

En ganska tråkig och enahanda dag, detta tyder nog på att jag börjar piggna till (det är då jag brukar bli lite rastlös).

Middag:
Kycklingklubba med champinjoner och avakado


Verkligen inte så gott som det ser ut (kycklingen blir bättre om man gör den själv) jag är iallafall mätt!

Blev lite cashewnötter också ikväll, var inte riktigt mätt efter den otäcka kycklingklubban. Nu ska jag sova godnatt och kram på er bloggkompisar.


Kommentarer
Postat av: madde

haha ler när jag läser din blogg jag e lika mörkrädd om inte värreler

2009-03-05 @ 14:57:18
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0