HELGFRUKOST!

Konstigt, brukar vara gott att unna sej lite charkprodukter på lördag morgon.
 JAG  VAR MÄTT NÄR JAG BÖRJADE!!

Frukost:
4 prinskorvar ägghack med räkor, romansallad kaffe

Vad hittar man på när det är helg:



EN HELT VANLIG LÖRDAG HOS WENNERBERG:S?

Riktigt så illa är det inte, Jörgen har fått ny firma dator och håller på att överföra program.
Jag kunde inte låta bli att föreviga bilden.

Skall försöka äta lunch fast det är helg och man ligger längre!

Lunch:
Romansallad, ädelost japanska körsbär



Jag har gjort en bra och dålig upptäckt idag:
1. Jag kan ha mina vigselringar (har varit för små i många år)

2. Jag har fått skrynkliga fingrar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det syns bättre i verkligheten gudskelov eller tyvärr!!!

Middag:
Snitzel med sallad på avakado champinjoner och mandarin



Detta är som sagt fusk på hög nivå (eftersom det är panering på köttet) men det är helg och dag efter vägning!




Kommentarer
Postat av: Martina J

Mikaela ser iaf nöjd ut där hon sitter! =)

Har följt din blogg nu ett tag o ja e imponerad! Starkt jobbat!!!!

Ha det bra!

Många kramar från Martina, Joakim o lille Hugo

2009-03-07 @ 16:39:10
Postat av: sofie

haha, ungefär sådär med datorerna ser de ut hemma hos oss med :P alla har varsin som vi jämt sitter brevid varandra i soffan med :P

2009-03-09 @ 13:46:24
URL: http://sofiieec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0