Väntan

Började dagen med att läsa Mikaelas blogg och uppdatera mej vad som händer i Malmö.
Gjorde mej frukost som blev liten.
Frukost:
1 skål fil med mandarin några koppar kaffe.

Åkte till jobbet, när klockan närmade sej nio började man fundera, ut och läste bloggen en gång till  hade kommit lite tillägg, lite framflyttad operation men det stod inte hur mycket.  Var med som handledare i skolan, skönt då hinner man inte tänka.
Lunch:
Färsfyllda paprikor

Klockan tio i fyra ringde ner till Malmö och hörde om hon vaknat dom hade inte hört nåt, nu börjar jag bli orolig dom fick mitt mobilnummer och skulle ringa när hon kom upp, nu är klockan halv sex dom har inte ringt än.

Middag:
Kokt forell ärtor mandarinskivor
(Var inom Vägga igår då får man passa på att handla).

Dom ringde halv sex hon hade varit på op. till tjugo över 4 och låg på uppvaket dom visste inte om hon skulle komma opp till avdelningen ikväll eller om hon skulle bli kvar på stora uppvaket över natten. Kommer hon opp innan klockan nio ringer dom mej.

Tjugo minuters rask promenad med Nisse innan vi åkte till Heidi, lite motion iallafall (fördelen med hund man måste ut) Jörgen är i Skåne på jobb och kommer inte hem förrän imorgon, annars brukar han ta kvällspromenaden när Nisse är här.

Varit hos Heidi och grattat henne ikväll, varm fruktsallad utan choklad och vispgrädde för min del.



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej kära syster, skönt att höra att hon vaknat.

Idag hade jag gjort vad som helst för lite godis kan jag säga... Det är en deppdag idag, inte kul med GI idag för mig... Suck

Kram kram

2009-01-14 @ 21:54:30
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0