SJUKSTUGA

Steg upp kl.08.00 men jag la mej innan midnatt igår så jag var nog utsövd.

Frukost:

2 stekta ägg mycket bacon många koppar kaffe.


Ringde hemsjukvården för att dom skulle komma och lägga om både fot och höft på Mikaela, hon ville att jag skulle lägga om det inatt vid 2-tiden men jag vågade inte.

Madde kom hit och det är ju skönt när det kommer nån man känner (lite utlämnande att ha folk hemma) så korkad man är.

Hon gjorde ett grundligt jobb även med att göra rent ställningen från blod, konstaterade också att såren ser jättefina ut.





När det var färdigt åkte vi och handlade, samt en runda ut till Hovmantorp och fixade med dom hemma boende grisarna. I eftermiddag kom Nemo  på besök, han är så stor nu yvvas lilla vän är det.

Middag:
Köttfärskaka med ädelost och squash inuti (egen komposition) avacado och fetaost till.



Nu är ännu en bra dag kväll, idag blev jag faktiskt sugen på rostat bröd annars har det flytit på så lätt. Jag längtar verkligen att till att börja med komma ner till tvåsiffrigt på vågen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0