Nattmara

Sovit dåligt, varit vaken varje timme känns det som, därtill en massa konstiga drömmar.
Jag hoppas det blir lugnare till natten, misstänker det har att göra med det sena besöket från hemsjukvården igår oron gör ju att det är svårt att varva ner riktigt.

Frukost:
1 skål fil med mandarin och pinjenötter x antal koppar kaffe
 Sitter nu vid TV nyhetsmorgon och har bestämt mej att plåga kroppen lite, måste ju kunna sova nästa natt.Min lillasyster och bästa coach gav mej denna (jag som bara finns)

MiKatela 

Fick denna utmärkelse igen igår av min dotter, jag känner mej jättestolt (nu får jag det jobbigt är ju en begränsad bloggläsare) bästa tillfället att läsa bloggar är ju när man är hemma och är sjuk, så nomineringarna kommer att dyka upp under dagen.

Här kommer så reglerna.
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

aromboden en intresant blog som jag hittar i mitt letande av viktblogar på nätet

Eva:s matlagning ännu en rivstart som kan vara kul att följa för att hitta recept, motivation och nya krafter

cornelia min kära lillasyster är värd denna ännu en gång utan henne hade jag aldrig kommit igång

bantarbritta känns som hela mitt liv handlar om medsystrar som måste hyllas

batgirl kör rivstart med vv och points kul att vi kan köra olika metoder

Lunch:
Omelett med coktailtomater



En lugn eftermiddag två sjuka människor kan vara tysta ihop, när det är det enda man orkar.

Middag:
Kycklingvingar med sallad av grönsallad, avakado, paprika, fetaost och coktailtomater.







Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Men oj vad glad jag blir! :D Tack så himlans mycket! :D

2009-01-23 @ 09:38:07
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0