MILDVÄDER

Började morgonen 20 minuter på motionscykeln, lyssnandes på Nobelfesten (har varit dåligt med motion denna veckan).

Jag ljuger om jag säger att det var angenämt BOKEN ÄR BRA det får mej att sitta kvar och trampa.

Frukost:
Omelett med riven ost 1 böckling 1 glas nypressad apelsinjuice. (hungern är ju total efter motionen).

En mycket kreativ dag har tömt "datarummet på nedervåningen" och det var ett projekt! Nu är både skrivbord och en gammal kökssoffa ute.
Har haft Pontus här men han är duktig på att sysselsätta sig själv, ingen närvarande mormor idag.


Han räcker ut tungan till mej för jag fotar honom ;-)

Mat har jag glömt äta på dan.

Middag:
kyclingfile i paprika med lökröra till.

Morfar och Pontus tog hämtmat Pizza och hamburgertallrik.

Kommentarer
Postat av: Mia

Han är så häftig Pontus, och är det inte jag i bakgrunden på kortet med?



Kycklingfilé i paprika? Det får du berätta mer om, det lät ju t o m gott!

2009-01-11 @ 00:54:14
URL: http://mia88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0