FREDAG

Steg upp vid 9 tiden , kände mej ganska pigg och utsövd idag, det börjar nog vända nu. Har ringt och pratat med jobbet sen ringde jag Bettan och diskuterade lite höns-rutiner när hon ska åka till Lollo. (Jag är nog mycket piggare har inte klarat teleronen innan).
Frukost:
1 skål fil med mandarin kaffe
Detta drog ut på en timme (telefon och en Mikaela som skulle plastas in före dusch kom emellan).

Fick glada besked!! Det löser sej med försäkringen!!!!
Har dammsugit och torkat golv, det är så skönt att känna man orkar.

Lunch:
2 Fyllda paprikahalvor


Har ätit ugnstekta fläskben i eftermiddag, ikväll ska vi fira 32 år som gifta (hur sjutton det kan vara det?)
Då kommer det att vankas luftorkad skinka lite god ost och diverse till behör (få se hur sträng jag är mot kroppen?)

supè:
serranoskinka, spansk fårost (manchego), gruyère (schweiz) med tillbehör jag tog endive istället för majsbröd men jag syndade med den otroligt goda marmeladen (smakade tuttifrutti) mmmmmmmmm..................
rött vin till detta.



cocacolan är Mikaelas.



Här är den lilla farliga marmeladen (2 tsk till osten) känner smaken än!!!


Kommentarer
Postat av: Vekå

32 år som gifta!!!? DET är ju helt fantastiskt! Himlar vad tiden går fort... Gratulerar å det varmaste - hälsa Jörgen! Kramiz

2009-01-31 @ 14:39:19
URL: http://farmarpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0