Ännu en dag

Vaknade kl. 04.00 helt omöjligt att somna om, steg upp kl. 05.00 då orkade jag inte ligga i sängen längre.
Kl.06.30 ringde jag MAS fick beskedet att hon sovit gott och hade mycket mindre ont än dom förväntat sej men det kommer kanske mer (hoppas inte).

Frukost:
1 skål fil med en halv mandarin och pinjenötter några koppar kaffe.
2 ostskivor ett halvt ägg citronmajonäs

En halvtimmes promenad med Nisse som hade svårt att hitta en bekväm "toalett"

Har pratat med Malmö igen allt tyder på att Mikaela får komma hem imorgon, jätteskönt att hon inte har ont.

Lunch:
Kebabsallad vatten (ätit ute med jobbet.)

Hämtade Nisse efter lunchen och han fick vara med på jobbet, säger bara aldrig mer!!!
När jag slutade åkte Nisse och jag till dagis och hämtade Pontus.
Hem med Nisse sen ut till Hovmantorp och matade "grisarna" som är kvar hemma.

Hem och lagade mat Jörgen och Pontus åt pannkakor med rökt fläsk.



Min kvällsmeny:
Rökt makrill sallad avakado coktailtomater (smakade några fläskbitar)


Kommentarer
Postat av: Mia

Din mat såg godare ut, men jag vill ha pizza i morgon!!

2009-01-15 @ 20:51:50
URL: http://mia88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0