-17 GRADER

Vaknade vid 6-tiden som vanligt arbetsdag, gick ut och tog ett bloss (pyjamasen kyler på benen) tittar på termometern när jag kommer in den har sjunkit till -17 grader.
Nu är det vinter på riktigt, hela min kropp (det är inte lite det) längtar efter sol och värme.

Är det så här resten av vintern ska se ut.

En till sak inträffade som jag inte är van, jag är hungrig som få när jag stiger opp (är inte nån frukostätare) vad händer med min kropp.
Det är bara att tillaga frukost hemma annars äter jag på jobbet vid kl.09.00 (få bli en kopp kaffe där).

Frukost:
En omelett på 2 ägg purjolök och lite riven ost, 1 glas  nypressad apelsinjuice på en apelsin och lite vatten.

En härlig dag på jobbet, vi har hämtat bröd hos en kändis Pytte i "Anki och Pytte" ni vet! Anki var tyvärr inte med bara påfåglarna. Hon var precis lika mysig i verkligheten som på TV, så idag har det minglats.

Lunch:
GI-lasagne

Efter jobbet var jag i Hovmantorp Mikaela behövde få ner sina julkartonger i källaren, hon kan mycket men inte allt.

Middag:
Kycklingfile med strimlad bacon och dijonsenap (ugnstekt) till det stekt lök svamp med grädde och senap sallad och strimlad bacon

Vansinnigt gott!!!
Dåligt med träning dessa dagarna där ger jag mej själv ett stort minus!!!!!
Jag skulle skämmas lite (eller mycket)!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Shit va kallt!!! Här är det på nollan. Och va härligt att du var hungrig när du vaknade, jag tror att det är bara positiva saker som händer. Kram kram

2009-01-08 @ 08:08:35
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Vekå

Oj, så smarrig den där maten såg ut!!

2009-01-08 @ 22:08:18
URL: http://farmarpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0