EN VANLIG ONSDAG!!

Steg upp vid kl.06.00 tänkte åka med Jörgen idag vid 7 träna 1 timme sen en promenad hem idag (blev inte så halt fortfarande så det blev bilen) skönt ibland att ha nåt att skylla på!
Frukost:
1 skål fil med mandarin kaffe
några skivor ost med skivade ägg vitlök, 3 klyftor blodapelsin mera kaffe

Skolan på förmiddan, E berättade om sin  resa till Kina som hon vart på dom sista 2 veckorna (jag önskar att jag vågade flyga!)

Lunch:
Kycklingklubba kokta grönsaker samt sallad ur buffen (resturang).

Påbörjat lite glasmålning idag (rättare sagt L min elev) blir säkert jättekul.
 
Middag:
Stekt kotlett avakado



Var lite hungrig, hann börja äta innan jag fotade *skratt*.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag ville bara säga att jag gillar verkligen din blogg! Jag undrar, vad tycker du gör en blogg intressant och snygg? kan behöva lite hjälp för att bli bättre! :) kram Jenny

2009-02-25 @ 21:26:57
URL: http://www.jennybloggar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0