DAG INNAN VÄGNING IGEN! USCH!!

Steg upp kl. 09.30 idag, pigg och glad, fast nu börjar morgondagens ångest göra sej gällande och denna veckan har jag inte smygvägt mej en enda gång.
Har lust att låta bli att äta alls idag, fast så kan man inte göra.

Frukost:
1 skål fil med en mandarin, ett skivat ägg, skagenröra, citron och lite osttärningar lufttorkad skinka  kaffe



Nu har Pontus kommit, vi ska snart göra oss iordning sen bär det av ut till Hovmantorp och Mikaela:s lägenhet, hon ska med ut och kolla själv idag.
Har varit i hovet och städat till grisarna, jättefint blev det ;-) sen på affären Mikaela ville dit första gången efter operationen.
Lunch:
Ugnstekta fläskben

Här har bara trillat in folk hela eftermiddan, först Jimmy, Monika och Nemo sen kom Daniel och Jessie, så här har varit folk till 10 tiden. Jag trivs som bäst när det är full fart nu när jag är frisk igen.

Middag:

1 fläskkotlett 1 avakado sallad och coktailtomat.

Jättegott!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon syster! Kram kram

2009-02-01 @ 20:33:00
Postat av: yvva

Tack är du bara en syster eller är du min syster fast du är anonym (jag blir lika glad hur eller hur) så tack det kan behövas ;-)

2009-02-01 @ 22:29:48
URL: http://yvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0