SEMESTER

Idag tog jag semester, tittar ut när jag vaknar då regnar det?
Nu sitter stegräknaren på, har ont i mina knän idag, så det gäller att räkna steg hela tiden för att få ihop några!

Frukost:
1 skål fil med physalis, kaffe


Nu planerar jag en promenad upp till byn, eventuellt en runda till Heidi och Pontus också.
Rundan som planerades är avklarad;-)

Lunch:
Omelett med bacon

Till stan och handlade inför påskbordet på lördag.

Middag:
Baconinbakad sej med avakado



Tack Jörgen det var skitgott;-))

Dagens steg:
9853


Kommentarer
Postat av: Karin

när jag vaknade o tittade ut.. då snöade det!



Flera meter snö här...

2009-04-09 @ 16:51:39
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0