PÅSKDAN

Igår fuskade jag! Öl till maten och några till, 6 godisbitar innan jag la mej (dom luktade så jäkla gott så jag bara måste) jag som inte brukar bli sugen på vanligt godis längre!

Dagen idag började med en promenad med Nisse och gubben och ska verkligen fortsätta sunt, maten är ju inte det värsta såna här helger buffé är ju ganska snällt!

Frukost:
Skånerullar, rökt filé, ägghalvor



En promenad på 45 minuter med hunden framåt middag, skönt soligt väder att vara ute i .

Middag:
Revben, köttbullar, isterband och en avakado

Ikväll en runda med Nisse på en timme, han är rätt trött på min stegräknare nu han är helt slut efter våra promenader framförallt dom långa ;-)


Dom här söta blommorna har jag njutit av i solen idag.

DAGENS STEG:
12054

Kommentarer
Postat av: Helene

Klart man måste unna sig saker ibland, huvudsaken är att man är medveten om dem och inte börjar tillåta sig för ofta. Det har jag en tendens att göra. Hoppas er dag blir bra!

Kramar från oss

2009-04-12 @ 10:17:42
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

DU är inte intresserad av en ny bloggdsign snygging? :D

Jag tar 100kronor för en hel bloggdesign och en header/banner som tillverkas efter dina önskemål. Tillverkningstiden tar ungefär 1-2 dagar och om du vill spana in de bloggar jag gjort hittills, kolla in min meny!

PUSS!

2009-04-13 @ 11:51:22
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0