ONSDAG


Har världens ångest inför morgondagen!!!!! vägning med en känsla av att det blir mycket + denna veckan!!!
Sista arbetsdagen denna veckan är gjord, funderar fortfarande att söka arbete på andra ställen mina lediga dagar. Kommer inte till skott bara, finns ju inte nån anledning att jag ska jobba 75% som inte har några småbarn hemma!
Har pratat med Tuna ikväll så kul hon är så stor nu så man blir nästan lite blyg;-)
Pratat med Robin dom kom hem idag från BB, jag som var så säker på att BB var nära och det var 3 mil bort=(
Nästan pratat med Elmer också fast egentligen hörde jag bara rösten ;-)



längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag håller ALLA tummar!!!!!!!

2009-11-11 @ 19:27:58
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0