FEL VÄGDAG!

Tänkte fel när jag vaknade, ställde mej på vågen (var ledig igår så mitt huvud fick fredag) men nu kör vi på torsdag denna veckan!
103 kg
-0,7 kg
Är jättenöjd 1,5 paket smör om jag räknar som syster (älskar att räkna så det blir verkligen visuellt).

På tal om att tänka sina kilon i visuella tankar så tyckte min man att jag skulle ta en säck jord i ryggsäcken förra helgen för det var ju lika mycket som jag burit på innan jag gick ner i vikt;-)

Frukost:
1 skål fil 1stekt ägg bacon mycket kaffe


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, kolla gärna in min blogg, är hårmodell! :)

2009-05-21 @ 12:38:54
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej kära syster, det är inte lätt det här med dagarna.... :-) Bra resultat i alla fall. Shit va mycket du har gått ner nu. JAg är så stolt!

KRam kram

2009-05-21 @ 18:52:31
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0