1 VECKA KVAR!

Nu har jag allt så det är bara att ge sig iväg och gå den 11 maj (att springa är inte att tänka på).


Rätt okej färg på tröjan, det är Lessebo kommun:s tröja med slogan i år!

Nu har jag ätit, ska bara göra mej i ordning sen bär det av till stan en runda, ska inhandla vissa artiklar för att Jörgen ska kunna lägga om lite plattor på uteplatsen ( tanken är att köpa in en större grill senare i sommar).

Frukost:
1 skål fil ost skinka och tomat (värmt i micron) kaffe

En runda till Jula och Citygross idag, så tråkigt att vara i stan när solen skiner;-(

Gick en runda med Nisse när vi kom hem, han hade kommit hit mens vi var borta.

Grillat ikväll igen.

Middag:
Grillklubba med keso

En långrunda med Nisse efter maten.

Nu är jag lagom trött och go;-)

Kommentarer
Postat av: J

Lämna gärna din åsikt angående mitt senaste inlägg.. Bör ungdomar få berätta hur dom vill ha ifall dom dör..?

Skriver du en bra text så kmr du bli länkad! =)

2009-05-03 @ 13:13:33
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jepp. Imorgon gäller det här i Malmö!!!

2009-05-03 @ 16:29:07
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0