VASALOPPET! OCH HÄR SITTER JAG!

Ännu en halvvintrig dag, med kyligt eller till och med kallt, har varit -6,4 grader inatt.

Frukost:

1 skål fil med jordgubbar, salladsblad med tonfisk, 3 skivor korv, lite leverpastej och några ostskivor kaffe.

HELGFRUKOSTEN SKA VARA LITE SPECIELL DÅ FÅR MAN ÄTA LITE CHARKPRODUKTER!


Det var precis lika gott som det ser ut!!

Full fart hela dan, bytt i alla marsvinsburarna eftersom vi flyttat runt i besättningen. Idag flyttade Madde o Nicko, Ginx flyttade ut till Hovmantorp o Kelpo flyttade in e det stora huset (nu är det bara 4 marsvin kvar).

Varit till Heidi och Anders 2 gånger idag, Jörgen flyttade en strömbrytare i datarummet.
Mikaela har vart med både dit och till Hovet idag, skönt att hon kommer ut lite.

Middag:
Grönsallad stek och en youghurt baserad sås med sambal, 1 glas rödvin.


Kommentarer
Postat av: B

Mh, nu blev jag sugen på frukost!:)

2009-03-01 @ 12:52:12
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt? Ser bra ut tycker jag.Undrar om jag inte vart här förut och om man ska våga återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-03-01 @ 18:38:28
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Cornelia

Du om någon klarar det!!! Du har ett fantastiskt resultat fram till nu!!! 9,1 kilo ner!!! Ta fram 9,1 kilo av någonting och känn hur tungt det är.... Lägg t.ex 9 kilo margarin i en korg och bär runt på nästa gång du är och handlar!!! Då känner du hur grym du är!!! Kram kram från syster

2009-03-01 @ 20:50:13
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Ronny

Hej! Tack för kommentaren och om du lämnat tips, tack för det också.

Vad tycker du om min layout av bloggen, hade tänkt att det skulle bli som att gå runt i ett hus i alla rum och kika i garderober, rum, källaren etc., men det tar lite tid och hittils kommer besökarna ju bara till hallen. Ska se om jag hinner göra vardagsrummet eller köket färdigt i veckan. Välkommen tillbaka och se hur det går för mig med mitt bygge. Var ärlig och ge mig nu din kommentar.Ha det bra.

2009-03-02 @ 10:00:23
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0