VÅREN ÄR HÄR?

Vaknade strax innan 6 imorse och var övertygad att jag skulle åka med Jörgen imorse kl. 7 och träna 1 timme, någon stans gjorde jag en vändning och tog bilen (visste att jag skulle få promenad på jobbet på dan och med hunden på kvällen) det kändes skönt!!!!

Frukost:


Ut i det fina vädret på jobbet var med i skolan idag, jätteskön vårdag (lite kall blåst bara).
Efter skolan till resturangen, uteätardag sen promenad tillbaks till jobbet.

Lunch:
Kebabsallad

Körde till ICA efter jobbet  och handlade, när jag skulle betala hade jag ingen plånbok (vilken hemsk känsla jag visste verkligen inte var den fanns åkte hem och den fanns i min andra jacka) så jäkla pinsamt, fick åka och betala när jag hittat den hemma.

Fick besök av J o J när jag kom hem vi pratade 1 timme eller nåt, sen skulle dom hem och jag ut med hunden. När jag kom hem var Monika här med ljusen, hon hade åkt utan ungen (fick jag ju inte träffa honom idag), hon kan behöva komma ut lite själv.

Middag:
Färsfylld paprika


Jättegod stark fyllning (köttfärsröran kryddad med sambal och chilli paprika fraiche).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0