SNÖKAOS (i min hjärna)!



Klippte mej och färgade håret igår, detta blev extrajobb imorse! Var så blek om nosen till den nya hårfärgen så jag blev tvungen att sminka mej lite;-)

Frukost:
1 skål fil med björnbär kaffe

Lunch:
köttfärsgryta med curry

En galen dag, Mikaela ska till Malmö och operera bort Hoffman på torsdag, vi har tagit semester för länge sen.
Idag berättar OP att hon kanske måste vara där kl.06.45 på torsdag morgon, jag förklarar att vi har 25 mil att köra och då måste åka kl.03.00 på natten hemifrån vilket givetvis är en orimlighet.
Nästa bud är att hon skrivs in på onsdag kväll, fint tycker vi då hämtar vi bara. Oops så lätt var det inte hon får bara åka serviceresor till Växjö, ska hon till Malmö måste hon ha ytterligare ett läkarintyg uttöver remissen som redan finns hos dom!
GRÅT! SKRIK! VANMAKT!

Middag:
Fetaost och avakado

Lagom lätt måltid!

Imorgon har jag tagit semester då jag inser att jag kommer att sitta i telefon med vännen Landstinget hela förmiddan och fortfarande inte är säker på att resan löser sig (vi kanske får köra ner henne imorgon och hämta henne på torsdag = 100mil på 2 dagar!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja vill man vara fin får man gå upp i ottan :-) Eller göra som jag och se ut som ett lik på jobbet :-) Kram kram duktiga du

2009-03-24 @ 22:19:08
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Malin S

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-25 @ 08:32:55
URL: http://H

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0