NYA TAG!!

Vaknade halv 6 steg upp och var relativt pigg.

Frukost:
1 skål fil med kiwi kaffe

Åkte med Jörgen till jobbet kl. 07.00, gick ner i gymet och körde 40 minuter (nu är jag duktig igen).

Inget bad idag utan kvar på stället, passade på att putsa fönster i lilla köket.

Lunch:
Kycklingfile (a`la Lotta) avakado

Gick hem idag = 30 minuters promenad

När jag kom hem kom en kompis hit vi satt och pratade en timme, sedan dags att handla.

In med maten i ugnen ge hunden mat sedan promenad en halvtimme med honom.


Middag:
Tjocka revben keso

Kommentarer
Postat av: Nattis

duktigt! Men hur kan man vara pigg halv 6?? Jag drar mig upp även om klockan e nio!

2009-03-17 @ 12:55:27
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0