FREDAGSVÄGNING;-)

Igår blev det en bloggfri dag (hade övertaget inte nån lust att vara vid datorn). Nu var dags för vägning igen, och det blev en positiv historia.



109,8 Kg = - 1,7Kg

Yes yes yes denna veckan var roligare att ställa sej på vågen allt som allt har jag gått ner 11,6 kg nu börjar det bli riktigt kul.
Det har blivit lite mer promenader denna veckan och det är säkert anledningen att det går på rätt håll.

Brunch:
omelett och rökt fläsk


Varit i stan med mina 2 döttrar och lilla Pontus (barnbarnet i e.m.)

Middag:
Kebabsallad

Kommentarer
Postat av: Diana

Heja tanten . du är fan bäst...

2009-03-20 @ 15:07:04
Postat av: Maria Jalkestedt

vad duktig du är! :) jag tycker dock att sån mat är lite fel =) men jag försöker också att gå ner i vikt så jag vet hur svårt det kan vara att gå ner i vikt samtidigt som man avstår från allt gott!

2009-03-20 @ 18:51:06
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0