FREDAGEN DEN 13/3

Har sovit alldeles för länge! Kroppen ville väl det (alldeles vitt ute) den var nog inte sugen på vinter!

Datumet spökar med mej, eller kroppen har precis vägt mej och det var inte kul!

Dagens vikt:
111,5 kg = +0,3 kg
usch usch det var deppigt!

Frukost:
1 skål fil med jordgubbar kaffe
(fortsätter som vanligt trots +resultat)

Lunch:
Köttfärsgrytan (rester från igår)

Var på bolaget och köpte lite vin, Carita och Nenne kommer hit imorgon och då ska Carita och jag dricka vin;-) det gör vi alltid när vi träffas (känns det som) och det blir vartannat år.
Hämtade mina nya pumps som jag skickat efter (passade) jättesnygga!

Middag:
Wook, avakado och champinjoner


Glömde att fota innan jag hann smaka;-))


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kämpa på, såklart det är datumet det är fel på!!! Du är grym!!!

2009-03-13 @ 18:23:47
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0