MIDSOMMARHELG

Har inte hunnit skriva nån blogg i helgen, det har varit firande i dagarna 3.

Lägger in lite bilder som får tala själva:



midsommar med sill potatis och danska flaggor på bordet (hade inga svenska och semestern närmar ju sej så vad kunde passa bättre;-))


Pontus höll sej till prinskorv och köttbullar;-)



Lite gemenskap efter maten!



kan inte du gå ut med mej en runda Pontus, undrar Nisse?



Håkan var ju givetvis också med;-)

På söndagen dök Mikaela och P-G också upp och deltog i gemenskapen!



moster och Linus passar på att njuta i skuggan under parasollet!



Sen vill även P-G vara med lite;-)



Utebur till marsvinen ska ordnas Jörgen får bra assistens av nya svärsonen!



Och detta var sista bilden för denna gången jag återkommer med bilder på buren när den är färdig;-)

Kommentarer
Postat av: Vekå

Jag kommer ihåg den där bården, trots att det var många år sedan jag såg den sist... Men hade ni en dörr i köket in till hallen...? Jag vet någon som ville slå ut väggen i köket. Det blev inget av de planerna, eller...? ;-)Håkan har jag nog aldrig träffat, känner då inte igen honom. Ha det bäst, roligt med så många bilder! Kram från Norrland

2009-06-22 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0