Grillat och lite vin;-)

Var en runda till Heidi Anders Pontus och Linus, Anders föräldrar och bror var där kul att träffa dom är inte så ofta;-)

Handlade sen åkte vi hem och startade grillen, Mikaela Jessi och Daniel kom och åt efter dom badat med hundarna.
Hundarna har lite svårt för varandra så dom fick sättas på lina så dom inte såg varandra men "lilla" Weed stog plötsligt i köket? Hade tuggat av linan;-)


Har ni saknat mej??



Kollar foton i mobilen, det verkar vara kul;-))

Kom som vanligt i säng alldeles för sent och sitter här skittrött och undrar var min självdiciplin tagit vägen, har kanske med stundande semester att göra;-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan !

hittade till din blogg ,och tänkte bara se om du ville ha lite hjälp med den bloggdesign så den blir lite mer personlig :) Isåfall hjälper jag gärna dig , välkommen in på min sida där kontaktuppgifter & färdiga bloggdesigner finns . Vi kan självklart fixa en design efter dina egna önskemål också , absolut . Är du intresserad så ta gärna kontakt med mig !:)

2009-06-24 @ 15:05:38
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Snart vägning igen kära syster. Herregud vad veckan gått fort. Jag håller tummarna. Kram kram

2009-06-24 @ 21:09:30
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0