GLÖMD BLOGG:-(

Är så mycket hela tiden nu så jag glömmer att blogga, fast livet självt måste ju gå först;-)

Igår var Heidi Anders Pontus Linus och Mikaela här och åt lever (utom Mikaela som åt pepparbiff), vi umgicks hela eftermiddan och jag han byta på Linus 2 ggr och ut och körde barnvagnen en runda också, njöt i fulla drag!

Lilla familjen på bild utom Pontus!


Mikaela Pontus (som gömmer sej) och Linus sitter och umgås på golvet!

När kvällen kom var jag onyttig och åt lite kex och vindruvor till osten och vinet;-)
Men en dag i veckan får jag synda;-)


Det smakade jättegott!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va kul att få se lite bilder, nu måste vi ses snart! Härligt att du njutit av helgen. Men nu kära syster är det nya tag i midsommarveckan! Kram kram syster

2009-06-14 @ 21:35:47
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Just nu pågår en bloggdesign-auktion där utgångspriset är endast 10kr! Välkommen att lägga ett bud eller bara kika :)

2009-06-15 @ 22:42:05
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0