TRÖTT

Frukost:
1 skål fil mandarin pinjenötter.

Är så trött och förbi idag, har haft teckenkurs på förmiddan och jag trodde jag satt och sov, endera skriker min kropp efter kolhydrater, eller håller jag på att bli sjuk.



Idag blev jag riktigt glad fick denna utmärkelse av min lillasyster
http://www.mia-caramia.blogspot.com

Nu ska jag i min tur skicka den vidare till 7 stycken bloggar som jag tycker om att läsa, detta kommer under kvällen

Lunch:
Köttfärskaka med ädelost sommargrönsaker till det.
Helt slut håller nog på att bli sjuk! Vill inte men orkar ingenting
 MIddag:
Ugnstekta fläskben

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh bara inte du också blir sjuk, stackare.

För att skicka den vidare så väljer du ut de bloggare du vill ge den till, skriver det i din blogg och länkar till dem i inlägget, vet du hur du gör det? Sen skriver du hos dem att de har fått en award av dig, svårare än så är det inte :-)

Kram kram

2009-01-20 @ 22:17:35
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0