TRÖTT

Lika trött när man vaknar som när man lägger sig? Det är inte normalt, måste börja komma igen nu kroppen är ju helt slut.

Frukost:
1 skål fil med mandarin och pinjenötter kaffe

Sitter och halvsover vid datorn, är verkligen inte i form! Ska vara lite duktigare med maten idag (man glömmer gärna äta när man känner sej såhär).
Lunch:
Stekt fisk röra på stekt purjo och halva coktailtomater.



Åt en lätt och fräsch måltid ikväll. Är fortfarande jätteslut i kroppen.

Middag:
Melon brieost och rökt skinka



Ser inte mycket ut för världen på denna bilden, fast det var jättegott!!!

Jättesugen vid TV-n ikväll blev lite brieost till fortfarande gott (brukar inte vara sugen på kvällen så det blev lite överraskande)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hej, nu mår jag bättre men fortfarande inte hundra, det är en seg sjuka det här. Jag är sjukskriven imorgon också pga yrseln som inte vill ge sig men det börjar bli bättre. Så jag vilar upp mig... :-)

2009-01-27 @ 14:57:37
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter mycket gott! Mumsigt :-)

2009-01-27 @ 20:15:40
Postat av: fru slusk

MAT MAT gott!

2009-01-28 @ 01:33:34
URL: http://fruslusk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0