ONSDAG

Längtar efter att vara pigg, kunna sova på nätterna, komma ut i luften ha lite mer tålamod med allt. Vaknade före 6 imorse då hade jag varit vaken varje timme hela natten.
Steg upp en runda och pratade med Jörgen innan han körde och jobbade, passade på att inta lite frukost.

Frukost:
1 skål fil och 1 kopp kaffe

Gick tillbaks till sängen vid 7-tiden, har sovit till nu och då är klockan halv11, nu känns kroppen lite bättre
Nu har sköterskan varit här och lagt om Mikaelas ben, det gick ganska snabbt idag. Givetvis sammanföll det med min lunch och Mikaela:s frukost, fick stå i ugnen på värmning tills hon var klar.

Lunch:
2 stekta ägg 4 skivor bacon lite melon och hårdost kaffe

Nu har jag gått en promenad med Nisse på 10 min. är riktigt trött av den lilla promenaden "suck" katastrof!


"SKA VI TA EN RUNDA TILL SÄGER HAN"?

Har varit med ut till Hovet och smågrisarna idag, det var jobbigt samtidigt som det var skönt med luft.
Jag har stulit idag också vilket kommer att framgå av middagsinlägget!

Middag:
Avakado och skagenröra på salladsbädd (tack för uppslaget kära syster).



Bilden är inte så bra nu måste jag nog ge mej själv en ny kamera (tror jag ska få det när jag gått ner 20 kg)

Sitter nu och tittar på semestersvenskar och nu äntligen kommer "jobbarkompisen" (annan jobbarkompis dotter också)



Detta var ungefär det dom visade (häftigt att du var på tv här Lollo ).


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt, då går det åt rätt håll hoppas vi.

Kramen

2009-01-28 @ 11:13:57
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Carina

Aw! Vilken söt dvärgpinscher! :)

2009-02-04 @ 21:22:39
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0