LÖRDAG

Känslan från igår sitter fortfarande kvar, inte ett dugg sugen på sött ändå får jag en lyckokänsla som inte går att beskriva i kroppen när jag får smaka den underbara marmeladen som följde med i delicat paketet.



Frukost:
Stekt äggröra med skagenröra och citron kaffe

Idag har vi varit ute och kört en runda först skulle Jörgen bortom Kurre i Eriksmåla, när vi ändå var där kände jag för att åka till Kosta och kolla om dom hade byxkjolar i lite varmare material.
Fick inte tag på nåt däruppe, hade lätt handlat stövlar och skor för flera tusen, så mycket fina skor.

Lunch:
2 paprikahalvor med köttfärsröra
(3dje dan men det godaste av gott)

Kvällen har varit lugn och trevlig, tittat på körslaget (MEN VA BRA HEMMA VANN!) vi höll inte riktigt på samma, fast jag tyckte ju också att Erik var bäst men Bollnäs är ju HEMMA!!

Supè:
Avakado majonäs räkor ägg och citron.



Dålig bild som vanligt!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är galet duktig!!! Hoppas ni fick en fin bröllopsdag, grattis i efterskott :-) Kram kram

2009-01-31 @ 12:49:00
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Albumet finns i min högerkolumn en bit ner under mitt viktresultat. Klicka på det så får du upp det i större format. Kramen

2009-01-31 @ 20:10:14
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: rania

gott ;)

2009-01-31 @ 20:18:57
URL: http://knowles.blogg.se/
Postat av: Helene

Gud vad duktig du är Yvonne... ska även jag from idag följa din resa. Startade min för två månader sedan... hmmm.... lr snarare snart 40 år sedan. Men nu sista månaderna har jag lyckats gå ner 7 kilo.

Grattis på bröllopsdagen så här lite i efterhand.

Kramar från Vissefjärda

2009-02-03 @ 06:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0