DÅLIG SÖMN

Ännu en natt med dålig sömn har varit vaken en gång i timmen känns det som, har visserligen somnat om och sovit igen men en störd sömn och kroppen känns trött idag.
Tror mycket har med att göra att jag inte har vilat nog trots att jag är sjuk, är fortfarande mör i kroppen och känner mej inte pigg.

Frukost:
1 skål fil med mandarin och pinjenötter, en böckling
jättegott (riktigt hårdrökt fisk är gott)

Nu har jag faktiskt vilat en stund (skönt att Jörgen är hemma så är det inte bara mej att ropa  på)

Lunch:
Biffar med ingefära, päronbit i varje baconinvirad i eldfast form med grädde i ugn 175 gr 1 timme till det wookgrönsaker åker med i ugnen c:a 30 min.



Maken bjuder på middag, Kyckling med citron vitlök och fänkålsrubbing ur mer smak från coop, han och Mikaela tar  klyftpotatis till jag nöjer mej med grönsakerna som finns med.

Middag:
Kyckling med fänkål och coktailtomater.


Det var jättegott fast jag var nog den som uppskattade det mest!! ;-))

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh lilla sjukling, tycker så synd om dig. Men du den där ångesten, tänk inte på den. Den är ett ständigt inslag i denhär viktresan men jag lovar att det har gått jättebra!!!!!

Kram kram och hälsa

2009-01-24 @ 16:08:21
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0