DAGS FÖR VÄGNING 1

Idag skulle man egentligen inte äta alls i tanke på vägningen imorgon, men det hjälper nog inte.

Frukost:
Omelett med ost och tomat, till det stekt bacon och en kopp kaffe (eller tre )



Det jag saknar och längtar efter är knäckebröd, skulle kunna ge mycket för det. Mitt trevliga sällskap äter ju inte heller knäckebröd.


En dag då vi har haft fullt opp från morgon tills fortfarande, varit och köpt säng och databord, sex stycken köksstolar blev det också.

Middag:
Kycklinggryta och en tomat som extra grönsaker till.

Totalt missat lunchen idag eftersom vi inte varit hemma. Imorgon är första invägningen har bytt våg så jag kommer att ta båda vikterna för att komma igång med den nya vågen.
KAN NOG INTE SOVA INATT


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt, men Mikaela såg inte så glad ut :-) Lycka till immorgon nu, jag håller alla tummar!

2009-01-11 @ 22:30:24
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Tösasnodden

Hej, har precis börjat läsa din blogg från början så det kan väl kännas som ett inaktuellt inlägg. Undrar bara varför du inte får äta knäckebröd? Eller har jag förstått fel?

2009-02-02 @ 16:13:47
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0