VECKA 5 NYA TAG



Ny vecka nya tag, igår var jag riktigt deppig, ansåg att jag inte gjort mej förtjänt av +resultat men jag kan ju inte deppa ur nu har minst 35 kg till att jobba med (till att börja med) så nu lägger vi på 5 kg mot målet alltså gäller -10 kg nu.

Frukost:
1 skål fil med mandarin kaffe

Teckenkurs kl. 08.30 idag jättekul med korsord som vi gjort till varandra, jag märkte att man varit frånvarande 2 ggr efter jul måste plugga på lite.

Lunch:
Fänkålskycling på bädd av rödlök och calamata oliver

Varit och köpt strömming, gjort 2 olika rätter ikväll skall äta den ena nu snart.

Middag:
Strömming med ansjovis och gräslöksost med rödpeppar och grädde kokas i ugn (egen komposition)



Nu är jag hungrig därför springer jag till ugnen och fotar, kastar mej över maten när den är klar sen tror jag *skratt*

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hallå syrran, önskar att jag kan skicka lite energi och pepp till dig så att du inte är allt för deppig fortfarande. Det kommer ju att bli mycket bättre denna veckan liksom. Stor kram

2009-02-03 @ 23:05:52
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0