VÄGNING ;-)

DAGENS VIKT:
112,3 KG  = -1.9 KG


Med andra ord, muskler väger mer än fett ingen motion denna veckan gav detta resultat, fast så kan man inte ha det nästa vecka blir det träning igen.
Allt som allt har jag nu gått ner 9,1 kg och det känns riktigt bra.

Nu har Pontus kommit hit hans planer är att testa Mikaelas nya spel, och nya blixten pc-spel som jag köpt;-)



Ser alla att han tappat sin första tand (han ville inte gapa och visa det). Han har lustiga blåsor också (kan det vara vattkoppor tro?)

Frukost:
Hackat ägg med majonäs och räkor, fil med hallon o blåbär (kaffet drack jag tidigare)


Jättegott med lite mer än filen!!

Lunch:
1 tjockt revben

Har umgåtts med Pontus, hans mamma kom hit och konstaterade att det utan tvivel är vattkoppor.
Tur det kom idag då är han nog frisk nästa lördag när han ska på kalas.

Idag har det blivit mycket spelande (får man när man har vattkoppor).

Jörgen ringde från stan och undrade om vi ville ha kinamat (kunde jag inte motstå) ska man synda passar det fint 1 vecka innan nästa vägning.

Middag:
Tre små rätter (undvek riset och bytte ut mot avakado 1 msk till det friterade bara)


och en till bild!!



Det var värt att synda känner mej riktigt lycklig;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja yvva. du är ju bäst.. 1.9 kilo . De kilorna har jag nog fått..Lena hälsar.

2009-02-27 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0