SÖNDAG MED FULLT ÖS

Steg upp kl.09.30 ungefär, satt lite vid datorn gjorde frukost, sen la nätverket av (måste varit jag själv som på något sätt lyckats stänga av det) jag är nog beroende för det förstörde början på min söndag.

Frukost:
Omelett med tomat bacon och 3 skånerullar

Städade marsvinsburen och upptäckte att det fans för lite strö hemma fick grunda med dagstidningar. Nu skulle jag ta ett foto och lägga in här BATTERIET SLUT I KAMERAN ska nog hoppa i säng igen det är inte min dag!!!!!

Lånar bilder från Mikaelas Marsvinssida!




Dom små söta kompisarna som ska bli föräldrar (hoppas det blir nakna små ungar).

Städat sovrummet bäddat med mina nya Ulrika påslakan (dessa är med tulpanen) längtar efter att gå till sängs, när jag var klar med städningen cyklade jag 30min. 1 mil. Känner mej jätteduktig fast det är fortfarande tråkigt att cykla!

Ljudboken gör förvisso både städning och cykling lite roligare.
Lyssnar fortfarande på Nobelfesten.
Hela denna dagen är egentligen ett stort skämt kvittar vad jag tar i så blir det fel!!!!!
Gjorde rotmos till middag har fått för mej att jag kan äta det om jag bara tar kålrötter??? Hur dum får man bli är ju lika mycket kolhydrater i kålrötter som potatis sen glömde jag att krydda den när jag kokade!!!

Middag:
Tacos (rester från igår) jättegott idag också ;-)


Nu är det bara Beck kvar sen är denna dagen slut tack och lov!

Kände mej lite sugen och kom på att jag missat en måltid som vanligt på helgen!! Kollade lite i kylen det blev en liten godbit.

Kvällsvikning:
Endive sallad med vitlöksost

Känns faktiskt som en synd fast det är helt ok ;-))


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grymt häfitg marsvin den nedersta var! :)

Saknar att ha marsvin här hemma...

2009-02-08 @ 19:06:12
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0