RIVSTART 2:A OMGÅNGEN

Vägdag imorgon (flyttat måndagsvägningen till fredag) har inte nån ångest idag, jag slipper kanske en jobbig helg då jag inte vågar titta på nåt gott.
Nu har jag hela vecka på mej att göra nåt åt ett eventuellt misstag *skratt*.



Frukost:
1 skål fil mandarin och kaffe
Minst en halvtimme promenad i snön idag (jag som inte gillar snö tyckte det var mysigt) känns skönt fast nu har jag träningsvärk i knäna.
Åt ute med jobbet idag, pizzerian -pizza ;-))

Lunch:
Kebabsallad vatten

Trött efter jobbet idag (var en lång dag igår med shopping), handla lite sen hem och laga mat.

Middag:
kalvkött och lök (bryns och puttras i sky) blomkålsmos (dela 1 litet huvud i 4 delar koka mjuk häll av vattnet lägg på smör elvispen jobbar späd med grädde krydda)
DETTA VAR GOTT!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt, nu har vi samma vägdag!!!

2009-02-05 @ 17:37:27
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0