FÖRKYLD

La mej vid kl 09.00 igår, skulle läsa nya HJ men har inte ens tittat igenom den för jag somnade. Är förkyld igen tror det är därför jag är så trött, ledig imorgon så då får jag ta hand om mej.

Frukost:
1 skål fil med mandarin kaffe



Det börjar bli lite enahanda med samma frukost varje vardag, jag är ju morgontrött och inte nån frukostmänniska då blir det gärna så.

En liten promenad på jobbet idag, skönt att isen börjar försvinna!!

Lunch:
Kalvfärsbiffar sallad

Möte hela eftermiddan, körde ut till grisarna i Hovet när jag slutade sen till Lessebo och handlade lite. Skickade kort till  Tuna som fyller 12 år imorgon.
 
Middag:
Revben och Avakado



Smakade lite innan bilden idag också *skratt* fast idag syns det inte så mycket (bättre så här Diana??)

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Jag gjorde en smoothie till frukost. Riktigt gott. Gå gärna in och svara på dagens fråga på min blogg.



ha en skön torsdag.

2009-02-26 @ 08:20:46
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: chili

snygg blogg du har!:)

2009-02-27 @ 02:05:15
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0